Ode aan ondernemers door 100-jarige Goudse

18 March 2024, 11:52 uur
Lokaal
mainImage
De Goudse


De Goudse Verzekeringen bestaat 100 jaar en grijpt haar eeuwfeest aan voor een eerbetoon aan het Nederlandse mkb. In de loop van 2024 rolt het familiebedrijf uit Gouda een online en offline marketingcampagne uit met een hoofdrol voor ondernemers die zelfverzekerd hun eigen koers volgen. De pay-off onderstreept die eigenheid met vier woorden die in alle uitingen terugkeren: ‘Lang leve jouw manier.’

Lang leve jouw manier
Bestuursvoorzitter Geert Bouwmeester vertelt dat de campagne is geïnspireerd door de start van De Goudse zelf. ”Toen onze oprichter in 1924 op zijn 22e besloot zijn eigen verzekeringsmaatschappij te starten, waren er genoeg mensen die hem vertelden dat hij te jong en te ambitieus was. En die hem uitlegden wat er allemaal mis kon gaan. Hij trok zich daar gelukkig niet veel van aan en ging door, op zijn eigen, unieke manier. In onze campagne laten we ondernemers zien die dat ook meemaken. Want juist die zakelijke doelgroep ondersteunen wij graag met de best mogelijke oplossingen.”

Van online video’s tot billboards en radio
De Goudse richt zich met deze jubileumcampagne op mkb’ers. Die komen gedurende heel 2024 video’s en advertenties tegen op nieuws- en ondernemerssites, Instagram en Facebook en waar ze zich online maar bevinden. In drie periodes (maart-april, mei-juni en september) worden ook billboards ingezet in combinatie met radiocommercials op BNR, NPO Radio 2, Radio 538 en Veronica.

Persoonlijk advies
Bouwmeester: “Wie meer wil weten over ons aanbod verwijzen wij naar de onafhankelijk adviseur. De Goudse adviseert namelijk zelf nooit klanten over hun verzekeringen, dat laten wij over aan de adviseurs. Zij vormen onze brug naar de particuliere en zakelijke markten die wij bedienen. ‘Lang leve jouw manier’ is een belofte die we alleen samen met hen waar kunnen maken. Want niemand dan de persoonlijk adviseur weet beter op welke manier we klanten het beste van dienst kunnen zijn.”