In Winkelcentrum Bloemendaal vond in de maand oktober een heuse Club Battle plaats tussen vier plaatselijke (sport)verenigingen. De clubs moesten daarbij zelf ook hun beste beentje voor zetten. TV Vriendenschaar sloeg de afslag van de Club Battle, daarna volgde Scouting Wilo. Daarna kwamen de cricketers van Olympia aan de beurt. Tennisvereniging Ad Astra sloot de reeks af.
Het was aan het winkelende publiek om de vergaarde stemmen (kassabonnen) in te leveren in de algemene inleverbox bij de club die zij of hij wil steunen.
De prijsuitreiking, waarbij een bedrag van 4.000 euro was te verdelen, was zaterdag 16 november.
Ad Astra was 26 oktober hekkensluiter bij de Club Battle in winkelcentrum Bloemendaal om sympathie en stemmen voor de club te winnen. Zij kwamen zaterdag tussen 12 en 16u00 een balletje slaan en hadden diverse leuke balspelletjes voor jong en oud! Zo lag er een miniveldje van 3 bij 6 meter (tennis clinic), had Ad Astra een groene doek met schans meegenomen om tegen te tennissen, kon je volley’s spelen en een tennisbal zoveel mogelijk hooghouden. Ook promootte Ad Astra de actie 'Maak Kennis Met Tennis'. Het gewonnen geld wil de tennisvereniging gebruiken voor meer faciliteiten voor de jeugd. Wordt het een love-game of zullen zij een tie-break nodig hebben om de meeste kassabonnen te verzamelen?
Het winkelende publiek bepaalde uiteindelijk welke club het beste voor de dag komt, hoe de vier plaatselijke clubs de mooie geldprijs onder elkaar verdelen en welke club de hoogste geldprijs naar de (sport)accommodatie of clubhuis mag meenemen. Dit mochten de bezoekers doen door de clubs met stemmen (kassabonnen) te steunen en te spekken. Elke bij de balie van een van de winkels in Winkelcentrum Bloemendaal verkregen kassabon was elke keer één stem waard.
Er kwamen vier (sport)clubs uit de buurt van Bloemendaal om tegen elkaar battlen. Het ging daarbij om GTV Vriendenschaar (Tafeltennisverenging), Scouting Wilo, Goudse Cricket Club Olympia en Tennisvereniging Ad Astra. Op vier zaterdagen in oktober had elke keer één van de vier clubs haar promotiedag. Daartoe moesten zij alles op alles zetten om zoveel mogelijke stemmen (kassabonnen) binnen te halen. Er is een prijzenpot van €4.000,-, dus dat is een mooi bedrag om te verdelen tussen de clubs.
Het was aan het winkelende publiek om de vergaarde stemmen (kassabonnen) in te leveren in de algemene inleverbox bij de club die zij of hij wil steunen. Met daarop de kans dat ze worden uitgenodigd om gezellig langs te komen bij de promotiedagen van de clubs. Want de clubs daagden een ieder natuurlijk ook uit om mee te doen met hun activiteit(en).