Op de bovenverdieping van een woning aan de Willem Bontekoesingel is donderdagavond een wasmachine in de brand gevlogen.

De brandweer had de brand snel onder controle, maar ze kon niet voorkomen dat de schade toch fors is. Zo kwam er bij de brand veel rook vrij. Na het ventileren van de woning en metingen op koolmonoxide mochten de bewoners weer terug naar binnen. Ook bij de buren zijn metingen verricht en ook daar was alles in orde.

Stichting Salvage komt om de bewoners te ondersteunen bij de afhandeling van de brand.