Uiteraard gaat Winkelcentrum Bloemendaal met haar tijd mee. Zo verschijnen er op korte termijn drie grote moderne LED-schermen om de bezoeker te informeren over de ins- en outs van het winkelcentrum. Verder plaatst het winkelcentrum vier feedback-zuilen om de mening en input van de bezoekers te vragen.

LED-schermen
Aankomende week worden drie grote LED-schermen van 2.50 bij 1.50 meter geplaatst in het winkelcentrum. Deze vervangen de schermen die ooit rondom de pilaren hingen. ,,Op deze schermen adverteren de ondernemers en communiceren we over de evenementen/acties die gaande zijn in ons centrum. Houd de schermen voortaan dus goed in de gaten en mis op deze manier nooit meer iets!”, zo vertelt Michel van Kesteren, manager Winkelcentrum Bloemendaal.

De LED-schermen komen te hangen ter hoogte van Kippie, Jumbo/Janse Mode en in boven de roltrap bij de entree van Albert Heijn.

Feedback-zuilen
Vanaf vandaag, 20 september, staan er vier feedback-zuilen in Winkelcentrum Bloemendaal. Hier kan iedere bezoeker/winkelier meedoen aan een hele snelle enquête over het winkelcentrum. Meedoen kost je 15 seconden! ,,Feedback is altijd goed om te krijgen. Op die manier kunnen we onderzoeken op welke manier we nog beter in kunnen gaan op de behoeftes van klanten. Dus mogen we alvast 15 seconden van je tijd reserveren?”, nodigt Van Kesteren uit.