LED-schermen en feedback-zuilen in Winkelcentrum Bloemendaal

1 October 2018, 16:29 uur
Algemeen
mainImage
Digitaal Dagblad
Afbeelding is niet meer beschikbaar

Uiteraard gaat Winkelcentrum Bloemendaal met haar tijd mee. Zo zijn er maandag drie grote moderne LED-schermen en een TV-scherm online en operationeel gegaan. Ze hangen op strategische plekken in het winkelcentrum om de bezoeker te informeren over de ins- en outs van het winkelcentrum. Verder heeft het winkelcentrum vier feedback-zuilen geplaatst om de mening en input van de bezoekers te vragen.





LED-schermen
De afgelopen week werden drie grote LED-schermen van 2.50 bij 1.50 meter en een TV-scherm geplaatst in het winkelcentrum. Deze vervangen de schermen die ooit rondom de pilaren hingen. ,,Op deze schermen adverteren de ondernemers en communiceren we over de evenementen/acties die komen en gaande zijn in ons centrum. Houd de schermen voortaan dus goed in de gaten en mis op deze manier nooit meer iets!", zo vertelt Michel van Kesteren, manager Winkelcentrum Bloemendaal.

De LED-schermen hangen ter hoogte van Kippie, Jumbo/Janse Mode en in/boven de roltrap bij de entree van Albert Heijn. Het TV-scherm is geplaatst ter hoogte van Utopia en Albert Heijn. Allemaal goed in het zicht van de bezoekers. En dat zijn er zo'n 375.000 per maand. ,,Het is hier altijd druk. Een zeer hoog bereik. Het moet raar lopen, wil iemand de boodschap van een van de winkeliers mislopen...", aldus Marvin Smiers van Reclanet.

De eerste winkeliers die hun informatie op de schermen hebben gezet zijn  Winkelcentrum Bloemendaal, Primera Gildenburgh Albert Heijn Gouda, Bloemendaal Jumbo Bloemendaal, Keurslager Coen van der Geest Wim Jansen bloemen Schoenmaker Bloemendaal Gouda en YKTEX. Dit alles onder beheer en auspiciën van HISA en exploitant Reclanet Holding. ,,Onze deelnemers kunnen zelf heel gemakkelijk de content op de schermen zetten. Het systeem werkt snel, gemakkelijk en is gebruikersvriendelijk. Uiteraard helpen we daar waar nodig de winkeliers op weg", vertelt Smiers.

Feedback-zuilen
Vanaf half september staan er ook vier feedback-zuilen in Winkelcentrum Bloemendaal. Hier kan iedere bezoeker/winkelier meedoen aan een hele snelle enquête over het winkelcentrum. Meedoen kost je 15 seconden! ,,Feedback is altijd goed om te krijgen. Op die manier kunnen we onderzoeken op welke manier we nog beter in kunnen gaan op de behoeftes van klanten. Dus mogen we alvast 15 seconden van je tijd reserveren?", nodigt Van Kesteren uit.