Sponsoren zijn enorm belangrijk voor een (voetbal)club. Na de contributie van de leden is het de belangrijkste bron van inkomsten. Vandaar dat de eerste presentatiegids van GC&FC Olympia zondagmiddag door de redactie werd uitgereikt aan de na 14 jaar vertrekkende hoofdsponsor Schoonmaakbedrijf Heuvelman en de nieuwe hoofdsponsor Mulder-Mazda.
Het is ook dankzij sponsoren dat één gratis presentatiegids per gezin de komende week thuis wordt bezorgd. De redactie: ”Een vereniging is en wordt gemaakt door haar leden. We proberen leden, vrijwilligers en zoveel mogelijk activiteiten een plekje te geven in een artikel of met een foto. Teamfoto’s zijn dit seizoen alleen gemaakt van jeugd tot 18 jaar vanwege corona", aldus redactielid Wilma Neefjes.
"De rode draad in de gids van dit seizoen is de vrijwilliger', vult redactielid Tessa Schwerring aan. "De ruim 400 vrijwilligers bij Olympia zijn het goud van de vereniging. Zonder hen en onze sponsoren zou het lidmaatschap van de vereniging, met twee of drie vaste sportmomenten per week en tal van andere activiteiten, ver over de 1000 euro per jaar kosten en daarmee voor vrijwel al onze leden onbetaalbaar zijn."