Gouds Dagblad | Buren redden buurvrouw uit de brand

Buren redden buurvrouw uit de brand

mainImage

Buren van een flat aan de Jac. P. Thijsselaan hebben hun buurvrouw vrijdagavond uit de brand gered. Letterlijk en figuurlijk. De buren van de vrouw waarschuwden de hulpdiensten nadat het brandalarm was afgegaan.

Vrijdagavond rond 19u30 was brand ontstaan in een magnetron in een flatwoning aan de Jac. P. Thijsselaan. De buren hoorde een brandalarm afgaan. Hierop zijn de hulpdiensten gewaarschuwd.

Bij aankomst van de brandweer hebben ze deur opengeramd. In de woning troffen ze een brand aan en een vrouw.

De brand is geblust en de bewoner werd opgevangen door het ambulancepersoneel. Uiteindelijk is ze met rookinhalatie naar het ziekenhuis vervoerd.

De woning is door de brandweer geventileerd.


Foto: AS Media